SEO check – zorg dat u bovenaan in Google komt

SEO optimalisatie wordt geanalyseerd in een SEO check. Deze zoekmachine optimalisatie is eigenlijk meer een website optimalisatie en is opgedeeld in de drie onderdelen:

  • Techniek
  • Content
  • Autoriteit

Bij de SEO scan wordt ook deze structuur aangehouden. Een SEO check biedt u dus feedback over de mate waarin elk van deze onderdelen in de juiste mate en vorm zijn toegepast.

Technische optimalisatie – de fundering van SEO

De technische optimalisatie is wat als eerste wordt beoordeeld in de SEO check. Volgens website check sites is de techniek te zien als de fundering van SEO op uw website. SEO scans zeggen; zonder fundering (technische optimalisatie) komt u ook nooit hoog in Google. Een SEO check zal uitwijzen dat, om de content op uw website zichtbaar te maken voor Google, de techniek top moet zijn.

Zoekwoordgerichte content

Deze content is direct het tweede onderdeel van SEO (check). Zoals u al zag moet de content op zoekwoorden gericht zijn. Dit houdt volgens website checks in dat er ingezet moet worden op specifieke zoekwoorden die interessant zijn voor uw website. Zodoende kan de content volgens SEO scans zeer waardevol zijn en niet juist tegen u werken.

Autoriteit door linkbuilding – Kers op de SEO check taart

U heeft er volgens de SEO check nu voor gezorgd dat uw volledige website geoptimaliseerd is. Echter, u komt er door de resultaten van de website check ook achter dat uw zoekmachine (SEO) optimalisatie niet afgelopen is. De laatste factor, autoriteit is namelijk nog onvoldoende en kan dienen als kers op de taart van de SEO scan. Dit wil zeggen dat het uitvoeren van linkbuilding om de autoriteit te verhogen het verschil maakt tussen een positie op de eerste pagina in Google en een positie bovenaan in Google. Laat direct een SEO check uitvoeren door SAM Online Marketing en houdt contact om ervoor te zorgen dat ook úw website bovenaan in Google komt te staan!